A pályázati felhívás a SpaTrend otthoni wellness termékeket, kültéri bútorokat és kerti grilleket forgalmazó cég ürömi bemutatótermének megújítására szolgáló megtervezése volt, melyre ötletpályázatot írtak ki. Az összesen ~1200 m2 területű bemutatótér 3 egységre osztható, A, B és C csarnokterekre. Az épületek közepes hajlásszögű tetővel ellátott csarnokszerkezetek, melyek építészeti minősége alacsony, így nem illeszkedik a termékek luxus minőségéhez.
Ezen építészeti minőség emelését, valamint a termékek csomagokba rendezését tűztük ki célul, hogy az ide érkező vásárlók jobban el tudják képzelni az otthonaikban a csoportokba rendezett termékeket és azok helyigényét. Ezzel egyrészt növelnénk a vásárlási kedvet, másrészt desztináció bemutatóteremmé válhatna az ürömi terület, ahová az ország bármely pontjáról izgatottan érkeznének a látogatók.
Általános javaslataink között szerepelt többek között a a jelenlegi belmagasság maximalizálása, amivel a “fő” csarnoktérben kissé bazilikális, emelkedett hatást érhetünk el.
Lifestyle enteriőrök létrehozását javasoltuk, komplett termékcsomagokkal, egyes esetekben tematikus csoportosítással.
A fürdőzés az emberiség legrégibb műveltségi javaihoz tartozik. A fürdők nem csak a tisztálkodás, de a társasági élet központjai voltak, valamint a gyógyvizek jótékony hatásai miatt történetük az egészséggel és gyógyulással is szorosan összefonódott. A tervezés első fázisában tanulmányoztuk a világ különböző népeinek fürdőkultúráját, elemeztük a köztük lévő hasonlóságokat és különbségeket.